diumenge, 21 d’abril del 2013

DUATLÓ RURAL DE SILS - 1ª PROVA LLIGA TERRA DE SEGADORS



FLAIXBACde la Prova vista desde dins!!!


Pels voltants de  la una del migdia la Núria Roqueta recull el farcell carregat amb un pa de quilo de pagés , un fuet i una llangonissa, un porro i una cabeça d’all , un val per un circuït termal i unes mitges compressives BUSSETUS; de la mà del meu colega i a la vegada president del MAKIS. Això succeeix pocs minuts després que ens hagin cridat com a guanyadors de la 1ª Duatló de la LLiga Terra de Segadors en Categoria Parelles Mixtes.

Ningú ens l’ha regalat, no ha sigut gens fácil. Tant la Núria com jo hem arribat buits de força. Ho hem donat tot al llarg dels dos sectors que formaven la prova.


Jo arribava a la linia de meta amb la meva btt ben enfangada, sabent que el podi el teniem, ja que m’havia anat quedant amb la cara de les altres parelles mixtes i el color dels seus equipatges. Sabia que havia fet un molt bon sector de btt tot i el trànsit que m’anava trobant al llarg del circuït. Era un no parar d’avançar gent, de demanar pas , de no deixar perdre cap segon a conseqüència d’estar-me esperant darrera un altre participant que anava més lent .


Tot això passava durant l’ hora i mitja que va durar aquest meu segon sector i dels dubtes i molts nervis que tenia mentre esperaba la meva parella a dins els boxes per fer el relleu.

La Núria arriba, amb cara de cansament, ben vermella. Arriba havent fet un temps al primer sector de correr de 46 min. Crec jo que ha pagat car haver sortit a un ritme superior al seu, tot i que en totes les curses sempre hi sortim una mica per sobre les nostres possibilitats, és qüestió de saber-ho gestionar el millor possible.


Mentre en Martí Forest donava les explicacions prèvis al tret de sortida amb tots els participants a sota l’arc i a punt d’engegar la prova, la Núria se la veía tensa i una miqueta nerviosa, jaja . Deia que sentia una mica de pressió. Crec que és bó sentir-la una miqueta.


Aquí us he deixat unes pinzellades del que vam sentir durant la Duatló de Sils. 

Felicitar un any mes els MAKIS pel bon muntatge, als rivals per l’esportivitat i competitivitat mostrada i una MEGA felicitació i reconeixament a en Martí Forest per dirigir la seva duatló ,per superar els problemes que algun “graciós” va fer amb el marcatge a última hora i sobretot per posar tots els sentits i forces a portar a bon port aquesta primera Lliga de Terra de Segadors.


Ens veiem a Campllong, a tope!!

Salut i Kms 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada