diumenge, 18 de setembre del 2011

TRIATLÓ TOSSA DE MAR

Com diu l'Albert Forest:" Tampoc n'hi havia per tant!!" Fora conyes, Triatló distància Olimpica superat amb bona nota, amb bones sensacions,amb ganes de tornar-hi l'any 2012! Però per arribar fins aquí abans t'explico que ha anat passant pels diferents sectors.
5 hem sigut els Colomencs representants d'aquesta expedició:en Joan Figueras,en Xavi Ordoñez,l'Albert Forest, en Xavi Sureda i jo mateix.
T1 (SWIM):
1500 m ens esperaven a davant nostre. Constava en fer dues voltes a un circuït, en que per començar la segona volta havies de sortir de l'aigua i tornar-t'hi a tirar. Abans de la sortida ens trobem en Xavi Sureda a la línia de sortida, quan cap de nosaltres sabiem que havia fet la inscripció,Quin Crack!!
Primer surten els Pro i 3 minuts després "el resto". Mar una mica moguda, vàries meduses equivades,natació amb molt de contacte (entre homes).M'ho he pres a un ritme, com dic jo moltes vegades "còmode", arribant sencèr al final d'aquest sector amb un temps de 28 min.

T2 (BIKE):
43 Km per davant i dos ports de muntaya (Terra Negra i St Grau)
Quan agafo la bici la meva ment canvia, ja saps, l'olfacte depredador es desperta. Al cap d'un Km atrapo a en Xavi Ordoñez i comencm a tirar i tirar, a remuntar i remuntar. Jo em pensava que avui això no passaria tant exageradament que remuntés tant i tant, però així ha estat. Anem tirant remuntant fins a l'inici de l'Alt de St Grau. allà m'he sentit molt còmode, he anat rodant amb la 2ª i 3ª fèmina, que tenien molt nivell una de elles és la Mercè Tusell, ex Mountainbiker del MASSI
Baixada perillosissima de St Grau. Moltes caigudes i sortides. Jo segueixo aguantant l'equilibri sobre la bici, seguit encara per en Xavi Ordoñez. Arribem ja a la carretera de Tossa St Feliu i enxufem el Plat gros i a fons cap a Tossa, i continuant fent malarismes amb la bici, la cosa estava delicada; i si no li pregunteu a en Forest que ha fotut una aterrissada, que haurà de passar a fer planxa i pintura al taller!!

T3 (RUN)
I ara jo sabia que tocaria patir una mica, després de la marxeta que havia posat amb la bici! 3 voltes amb un total de 10 Km.
Surto a mirar de remuntar en Xavitot i que sabia que ell està molt fort, tenia en Joan Figueres a davant a uns 2 o 3 minutets en Forest per darrera.
La 1ª volta em mantinc darrera en Xavi O. a uns 25 m. Però a final de volta ja em començo a sentir que els quadriceps em pujen. A final de la volta se'm relaxen de nou, començo la 2ª volta i atrapo en Xavi cap a la part final de la segona, el passo però em veig obligat a reduïr el ritme per que cada vegada és mes fort el dolor als quadriceps. Comeno la tercera i decideixo desistir i acabar al meu ritme, retallant força tempa a en Joan Figueres, i passant-me l'Albert Forest com un cohet, atrapant també a en Figueres i l'Ordoñez.

TEMPS FINAL:
Swim (1500m) 28 min 57 s
Bike (43 Km) 1h 31 min 24 s
Run (10 Km 45min 11 s
TOTAL 2h 48 min (Posició 108)

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada