dissabte, 1 de setembre del 2012

COMENÇAR


Ja fa un mes i mig desde que vaig escriure la última entrada al meu blog. I avui voldria deixar escrites unes paraules que m'han de servir per marcar el final d'una etapa a la meva i vida i l'inici d'una altra.
Tal i com sabeu, la finalitat d'aquest meu blog és la d'explicar de primera mà totes les meves anècdotes esportives i la dels meus fills. I totes les activitats referents al ciclisme indoor de les quals en sóc part organitzadora. Per tant, dir-vos que ja em veig amb ganes suficients per poder tornar a comentar qualsevol prova esportiva a la qual en prengui part tant jo com l'Uri i l'Emma.
A part d'anunciar-vos que us tornaré a donar la tabarra amb les meves cròniques d'amateur, voldria desitjar tota la sort del món i agraïr aquests 25 anys de convivència a la Geòrgia; pels molts i bons moments viscuts i també per superar etapes de la vida molt dures; i també pel suport rebut de tota la seva familia al llarg d'aquests anys (pares,cunyats, nevots...).
Per tant, em toca COMENÇAR 
I ho faré de la mateixa manera que ho he fet sempre; de forma planera, sencilla, natural.
Per tant tots els que llegiu aquest blog sabeu perfectament que hi trobareu: Sensacions de un novell triatleta, explicacions de les curses dels meus fills, batalles vistes desde dins d'una cursa, crítica organitzativa, events de ciclisme indoor, fotografies de curses, etc...
Ens veiem el 15 de setembre a la nit; després d'haver disputat la Triatló Olímpica de Tossa.

Benviguts de nou, JOAN

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada