dijous, 6 de setembre del 2012

EL CAMÍ CAP A LA MITJA IRONMAN

Després de estar-hi donant voltes, després d'haver-hi dies en que deia que si i al cap d'un temps pensar totalment el contrari, després d'escoltar el meu cos i percebre que cada any que passa necessita objectius no tant explosius i de més resistència aeròbica, després de tot aixó i una mica de bogeria, doncs em decideixo a donar el salt a la llarga distància.
El primer objectiu està clar: La Half de Calella. I el segon objectiu serà també una altra Half cap el mes de Setembre/Octubre.
Amb aquests primer objectiu clar i que es celebrarà a finals de maig de 2013, em servirà per anar fent com un compte enrere mes a mes, o sigui començaré amb el mes 8 i anar descomptant fins arribar al meu objectiu.
Al llarg del camí anirem comentant tot tipus d'entrebancs, millores, competicions de preparació, entrenaments, etc... Estic obert a rebre consells o crítiques si creieu que faig alguna bestiesa, jajaja...
 Res mes , de moment deixo consumir aquest setembre amb la Tri olimpica de Tossa el dia 15, i a la que en tinc unes ganes boges, i potser remato la temporada amb alguna altra competició més tranquila. I a partir de l'octubre ja començaré amb el compte enrere, MES 8......

Salut i força! JOAN!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada