diumenge, 15 de gener del 2012

DUATLÓ DE PORTBOU 2012

Desde el mes d'Octubre entrenant i entrenant, cremant diferents fases de la Pretemporada, i tot per arribar al dia d'avui on comença una de les fases més dures de la preparació física, els canvis de ritme, els fartleks i els entrenaments intervàlics, juntament amb competicions per tal d'anar afinant el cos de cares al meu primer objectiu.
Amb tots els deures fets em plantava a Portbou, juntament amb la Núria Trias i en Pep Negre, amb bones sensacions al cos.
Fotia una rasca que pelava! La Sònia ens dona les explicacions tècniques dels diferents sectors i ens xoca molt el desnivell a superar en el primer sector de RUN (5Km). Pel que fa al sector BTT doncs molt similar al del triatló però en sentit invers i una pujadeta extra de regal a la part final(14 Km), i l'últim sector de RUN planer i sense dificultat(2,5Km).
RUN 1:
Preparats ,llestos,ENDAVANT. Sortim muntanya amunt per escales i carrers amb fortes pendents, i just quan estavem acabant les cases i enfilavem un corriol estret també cara amunt aproximadament al KM 2, aixeco el cap i estava situat sobre la posició 12. Arribem a dalt de tot i enganxem una carretera asfaltada, allà fem un canvi de ritme jo i en Cabarroques de Cassà i ens col.loquem en 7ª i 8ª posició. Més o menys mantenim distàncies i arribem al camí de ronda per fer els 2 últims quilómetres. Corriol molt estret amb fortes pendents de baixada, molta pedra , corrent rollu Kilian Jornet. Tot molt a prop del penyasagat al costat del mar, prohibit entrebancar-se!
Arribem a boxes aproximadement entre el 8 i el 10 de la general.
BTT:
Agafo la meva SCOTT, quants dies feia que estava esperant que el seu amo li donés la velocitat i el mal tracte per la qual havia estat dissenyada!
M'esperaven 7 km de dura pujada i 1 Km de "falso llano" i 6Km de baixada.
Començo en plan Chillout, i tenint a 3 rivals a davant meu. Al cap de 3 km els atrapo i els supero, en el lloc on més dura era la pendent. Només em segueix de nou en Cabarroques, un gat vell, com jo; dels que hi són desde que la btt va aparèixer a aquest país!, passem un control i em canten 7è i en Cabarroques a darrera meu. Seguim junt fins a dalt i coronem el port junts. Tot seguit enxufem el plat gros 1 Km de pista ampla i molt pedregosa; obro al màxim el pas de l'amortidor de darrera i segueixo pedalant sentat tant ràpid com puc, quan amb un instant tot s'esbaeix, rebento la roda del darrera. No m'aturo, segueixo rebentat. Faig els 6 Kms de baixada amb pedra viva amb llanta i pneumàtic. Quan arribo a meta després de 6 Km de baixada, només he estat superat per 4 corredors crec jo.
Estic tranquil, sóc a boxes i tocava córrer de nou!. El pneumàtic al contenidor directament!!
RUN 2:
Molt bones sensacions, arrenco ràpid, i al cap de 500 m supero a 1 rival i el deixo plantat, ara tocava anar per 2 més que veia al fons. No ha pogut ser, m'ha faltat 100 m per atrapar-los.

CONCLUSIONS: Molt bon entrenament, molt bones sensacions corrents i potser una mica just de bici. Cap problema múscular però em fa molt mal el genoll dret ara mateix. em costa molt doblegar la cama, ara mateix Ibuprofeno i Reflex!. Espero que demà al matí m'hagi desaparescut.

Felicitar a la Núria Trias pel seu excel.lent resultat en categoria fèmin (2ª posició)i en Pep Negre també per acabar una dura cursa!

Salut i pedals!

1. Com m´agraden les teves cróniques, sembla que m´hi trobi, un altre al curriculum Master

Forest

2. Roura! la millor crònica que t'he llegit mai!!! tu sí que vales! com t'ha dit en Forest, estàs dins del top10! per mi també ho estàs!

3. Bones Oriol soc un dels dos que has passat a la pujada ( club ciclista Cassà ) us anava seguint visualment fins que he punxat la roda de davant com ja has comprovat ( no he tingut tanta sort com tu ) , bona carrera ! espero que ens anem trobant properament i sense punxar !

4. Hola Cassanenc, jo sóc en Joan Roura, l'Oriol és el meu fill. També molt bona cursa la teva i la del teu company d'equip. No sé què passa però amb els de Cassà sempre he tingut lluites "esportives". Quan feia el Caixa Girona me les anava fotent sempre sempre amb en Jordi Bernatallada.
    Les curses són així! a vegades la mecànica ens fastidia!
    Jo fins Figueres res de res! Salut i Kms!

5. El més important no prendre mal i agafar's-ho amb esportivitat, jeje si a Cassà tenim bona cantera, jo fa poc que hi soc però hi ha gent de nivell. Perdona per la confussió Joan jo em dic Jaume Freixas, fins la pròxima i com bé dius salut, kms i arreveure !

6. Hola Joan, sóc l'altre cassanenc, com dius a la crònica el gat vell, ha estat bé, je,je,je. Si no et sap greu t'he "robat" una foto per penjar-la al meu blog.