diumenge, 22 de gener del 2012

DUATLÓ DE VILADEMULS - GALLINERS 2012

És diumenge a les vuit del matí, igual que la setmana passada, passo a recollir a la Núria Trias a la porta de casa seva per anar cap a Vilademuls a disputar la segona Duatló de btt que organitza la gent de DIVERSPORT.
Hi vaig havent fet exclusivament una sortida de running el passat divendres, doncs m'he passat la setmana amb el genoll esquerre carregat de dolor i fins dimecres prenent-me antiinflamatoris i aplicant-me varies "putingues" d'aquestes i que diuen que t'has de creure que et curen!. Així és com em presento a aquest Duatló de format una mica diferent, doncs n primer lloc s'ha fet el BTT seguit del RUN per tornar finalment a la BTT.
Allà també ens trobem a en David Peries del CCFarners i en Cesar de SCF.

BTT 1:
Estic a primera linia de sortida, amb tots els Bicis Esteve, en Pep Permañe, de nou en Cabarroques , com els caps visibles més forts. Sortim amb una bona marxeta, sense anar molt i molt forts, quan al cap de 1 Km ens avança la moto que obre pista i ens diu que parem i donem mitja volta ja que ens hem saltat un trencant. Donem mitja volta, i ara els primers som els últims. Avanço per tots els costats tant ràpid com podia però he de fer un sobreesforç per enganxar-me amb en Cabarroques i una mica més endavant veia en Permañé. M'hi enganxo i miro de seguir el seu ritme, però avui no era el meu dia, m'han tret de punt!. Miro d'agafar el ritme adequat ifins a meta.
Cal dir que el circuït, en algunes zones, estava força enfangat i constava de molta pista i molt ràpida.

RUN:
Amb els dits dels peus congelats, em calço les meves ZOOT i començo el sector de Run. Avui amb molt mal ritme, i on he patit més ha estat a les baixades on m'he contingut força per tal de "mimar" el meu genoll. En definitiva, he posat la velocitat de creuer i fins a meta, per tal de fer el

BTT 2:
En principi havien anunciat que serien 10 Km però han sigut uns 7 Km, igual de ràpids que els del primer sector i amb menys fang. Just començar el sector, m'ha passat en Cèsar i tant ràpid com he pogut he mirat de desempallegar-me'l i així ha sigut. Només he pogut caçar a un altre competidor, però m'ha faltat una mica de vista a l'últim tram de fang per tal de poder-lo superar.

CONCLUSIÓ:
Posició aprox: 11 o 12 (a falta del llistat oficial)
Molt bon entrenament per tal d'anar afinant la forma i s'ha posat en evidència que em falta entrenar més la bicicleta.

Felicitar de nou a la Núria Trias pel seu tercer lloc que per poc no ha estat un segon. Molt bé el seu sector de RUN.

PRÒXIM OBJECTIU: DUATLÓ DE FIGUERES-DIVERSPORT 5 de Febrer

SALUT I KMS, UN SPINNER!


2 comentaris:

  1. Felicitats pel Blog i per la 12n posició a la duatló.
    Entrena força Joan que a la pròxima duatló et vindré al darrera.
    Ah! També felicita a la fotògrafa.
    Fins al dissabte.
    César

    ResponElimina
    Respostes
    1. Així m'agrada César, rivalitat sana! T'espero a la propera pel Face to face! jaja.
      També felicitats pel teu resultat!
      Un spinner!

      Elimina