diumenge, 29 de gener del 2012

TEST CLUB TRI-BU

El Club Tri-bu va endavant, petits passos però ben fets; tal i com diu popularment " Camina a poc a poc que vol arribar lluny!", que si avui una reunió per constituir-nos, una altra per monos i logos, etc... doncs així és com anem tirant de moment. Els nostres patrocinadors, són :
NISSAN - CADERE
GALETES S.TRIAS
COUNTRYBIKES
INSTAL.LACIONS MAT. MORALES (Anglès)
FERRETERIA FORROI (Vidreres)
BLACKBRUC
DHORMA
Coach for Action
Agroturisme CAN MIQUEL
Desde el meu modest Blog agrïr a tots els nostres patrocinadors el seu suport a aquest projecte que neix amb l'objectiu de donar facilitats, eines, amistats i companyerisme dins del món del Duatló, Triatló, Running i tot sense menysprear a ningú, per tant tothom qui vulgui hi té cabuda!
En especial a en Xavi Sureda pel tema web , a l'Albert Forest per la seu social de Can Miquel i per que cau algun carajillo o croissant de tant en quant, i a l'Ernest per la moguda dels entrenaments i per ser el creador de la idea original!

Doncs aquest cap de setmana ha estat mogudet dins el club, començant per emprovar-nos els monos; he pogut veure michelins i flotadors que han estat els culpables de que enlloc d'una M agafessis una L.
A part d'això qui ha volgut o pogut o les dues coses o cap de les dues, hem fet les proves de Capacitat físiques dirigides per l'Ernest. Primer 1000 m de swim, seguits de 1270 m de RUN i 2 Km de bici.
El dissabte no vam poder fer el sector bici per la pluja però aquest diumenge si que ha pogut ser.
Pel que fa als meus cronos dir, que al SWIM ja m'esperava fer els 20 min que he fet. Destacar el "tiempazo" de la Neus i en Cèsar.
En el RUN en Forest s'ha endut l'escratx marcant 4'07. Jo en Marçal i en Cèsar hem estat en temps similars entre 4'11 i 4'17.
Pel que fa al BIKE, cal dir que erem poquets, en total 7. Aquí m'he sentit genial. Molt bon ritme i estrenant les llantes de perfil que tants dies feia que ho volia fer i encara no havia fet.
Dedicar unes paraules de suport a una Tri-bu que tenim per Londres i que es dedica a empaitar esquirols per un park. Una abraçada Núria!!
SALUT A LA TRI-BU


1 comentari:

  1. Vaia pedazo de llantes Joan! et queden molt bé! quina enveja que em feu tots! és molt dur veure-us i no poder estar allà!sento que m'estic perdent els inicis, a la llarga intentaré baixar el cap de setmana que tingueu reunió! enyoro cremar energia al vostre costat! Ernest ets el millor!!! que us ho passeu molt bé! i vigileu que diuen que ha de nevar!!! aquí a on sóc jo segur que ho fa! una altra abraçada des de London! Salut Tri-bu!

    ResponElimina