divendres, 13 d’abril del 2012

ACADEMY 100% Ciclo Indoor


Aquest passat dimecres, vaig rebre una trucada d'un dels mes grans instructors de Cicloindoor, en Xavi Santamaria (100%). Per mi tot un mirall, un referent, un exemple a seguir. La seva trucada era per preguntar-me si volia formar part del seu nou projecte anomenat ACADEMY 100% Ciclo Indoor.
Doncs vaig jo i m'hi tiro de caps, que carai!, sense pensar-m'ho dues vegades. Però sòc molt conscient que he de fer el meu treball el màxim de bé possible, em demanin el que em demanin buscaré sempre la màxima exigència personal. I tot desde la meva sencillesa i naturalitat.
Els detalls ja els anirem desgranant de mica en mica. De moment el primer pas està fet, aviat foto oficial i ja estic treballant en el projecte per tal d'aconseguir transmetre els valors del 100% al màxim de gent possible i jo en el meu cas a la nostra terra!
Moltissimes gràcies Xavi per l'oportunitat, i ara toca anar per feina al 100%!

3 comentaris:

  1. Felicitats crack.... es una bona oportunitat, a mes, tens molt a aportar a aquest projecte.... han fet un gran fitxatge.... je je.
    Anna i Pep

    ResponElimina
  2. Ara sí que hi has caigut de ple!; d'això se'n diu l'oportunitat en majúscules! aprofita cada minut d'aquest projecte, i com sempre dic: posa ganes i passió a la vida i sigues 100% feliç!

    ResponElimina
  3. Tu estas recollin les coses que has sembrat, la teva passió i la que has inculcad a la gent per fe-lo.
    Endevant les haxes, jajajaja, EQUIPOOOOOOOO!!!!

    ResponElimina