diumenge, 25 de març del 2012

DUATLÓ MAKIS SILS + OPEN BTT VILAJUÏGA

DUATLÓ MAKIS SILS 2012:
Avui teòricament era un dels dies que m'havia marcat com a primer pic de forma de la temporada, i de passada donar per tancada la temporada de Duatlons. Volia fer un bon resultat, he sacrificat 3 setmanes de natació per poder centrar-me més amb el RUN. Però tots sabem i jo ho sé per activa i passiva que la preparació física no és una ciència exacta. Poden sorgir tot un seguit de problemes en forma de lesions o sobreentrenament que et fan alterar el resultat que tu esperes.
Després del Duatló de St Joan de les Abadesses, que vaig anar fatal en el sector de RUN, doncs he estat arrossegant molta sobrecàrrega als "soleos" i quan dic molta , no vull dir una miqueta, vull dir que per baixar escales, fins al cap de 4 dies les havia de baixar de costat i sense doblegar els tormells i els genolls. Vaig sortir dos dies a rodar molt suau a veure què tal , però es molèsties apareixien al cap de poca estona. Avui aquest matí quan hem sortit a escalfar, a la primera passa ja detecto que el dolor encara hi era. Ja em començo a creuar de cables i a posar-me de mala ostia!. Donen la sortida, i en principi sembla que la cosa va bé però a partir del Km 3 el dolor cada vegada es feia més insoportable. Havia de lluitar contra el dolor muscular, contra el meu cap que només pensava en retirar-se i amb el ser prudent i no lesionar-me i també lluitar contra tota la gent que de forma constant m'anaven deixant enrere.
Sóc dels que penso que un Duatló o un Triatló no són la suma de 3 esports, sinó que és un sol esport i que pertant no portes el mateix ritme si només fas bici o run que si ho has de fer tot alhora, per tant m'he carregat de ganes d'arribar a final del primer sector per tal de continuar després amb la Btt.
Per tant resultat del sector RUN , al meu entendre, desastrós, amb 41 minuts per fer 10 Km i que crec que puc fer sense problemes 38 min.
BTT:
Agafo la btt i com sempre que arribes enrere, doncs toca remuntada salvatge. Últimament tinc bones sensacions amb la bici, tot i que no entreno pas massa! (misteriós!)
Vaig remuntant sense cometre massa errors ( bé , un parell si: al Km 3 m'ha caigut l'ampolla a terra mentre intentava col.locar-la al portaampolles, per tant parada obligatoria a recollir-la ja que era molt al començament i al final despres de superar a en Cèsar L. he escollit una traçada dolenta i una mica més i foto mes voltes que el 88, tot s'ha quedat amb una clavada de frens i de dents, i reculada de 10 m per tornar a la pista.)
TEMPS FINAL DEL DUATLÓ: 1h 59 min. La posició a falta de que surtin les llistes, doncs suposo que dec estar entre el Top Ten.

A partir d'ara canvi de xip i començar a recuperar entrenaments de SWIM per afrontar els 3 triatlons Sprints programats per aquest començament de temporada (Blanes/Lloret/ St Feliu Guixols)

Felicitar a tots els TRIBU'S que heu participat al Duatló per posar-me les coses dificils i pel podi de la Núria Trias!

FELICITATS MAKIS PEL VOSTRE CURRO I PER PART MEVA TOT PERFECTE, ENS VEIEM L'ANY QUE VE!

OPEN TACTIC BTT - VILAJUÏGA:
Doncs avui un per un costat i la resta de la family cap a Vilajuïga a prendre part a la primera de les proves de l'Open TACTIC.
A la cursa de l'Emma (Benjamina), ha acabat en 5ª posició, doncs aquest any nota molt la diferència al ser de les petites de benjamines (1º any)
A la cursa de l'Uri (Principiants): L'Uria ha fet una volta i mitja en primera posició fins que a la meitat de la última volta ha estat superat per en Francesc Verge. Circuït molt dur el seu.
Pel que fa als Cullells cal dir que en Jofre s'ha edut una nova victòria en categoria infantil.
Aquí us deixo fotos de les curses dels meus fills a Vilajuïga i d'en Patxi i en Jordà

A SEGUIR ENTRENANT!! SALUTACIONS



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada