diumenge, 20 de maig del 2012

TRIATLÓ DE ST FELIU DE GUIXOLS

Aquest dissabte 19 de maig, varis representants de la TRIBU vam anar a fer el Triatló de St Feliu. Pel matí va ser el torn de l'Alfons en categoria Sprint, seguit de la Núria i en Manel una hora mes tard en categoria Supersprint. A la tarda i en tercera sortida ens toca el torn als 5 TRIBU'S (César, Marc, Marçal, Joan Figueres i Jo). Distància SPRINT. Aquesta vegada busco un lateral a l'hora de iniciar el primer sector. La mar està nerviosa, moltes onades. Tret de sortida, arrenco sense problemes, cada 6/8 braçades aixeco el cap per visualitzar la següent boya, crec que vaig bé. Avui ni els mes experts han fet bon temps!!. faig tot el sector de SWIM sense cap entrebanc, surto de l'aigua i em canten un temps desastrós, no m'ho crec, em desconcentro, arribo a boxes i veig en Marçal posan-se el calçat i a punt se sortir. Jo faig una transició ràpida, però em deixo el dorsal sense posar. El jutge em para i me'l fa posar. Pujo a la bici i segon error i de ,juvenil, tinc les sabates amb els belcro cordats. No m'ho puc creure, perdo 1 minut amb aquestes dues tonteries. Soluciono problemes arrenco tant ràpid com puc, potser massa i tot, ja que amb els 2 primers Kms arribo a dalt de la primera pujada buit de força intentant connectar amb en Marçal. M'han faltat 25 m! A partir d'aqui agafo aire, relaxo una mica i a veure si de tornada puc fer feina. Tot el sector BIKE em sento bé però a un ritme que crec que no era el meu, em faltava xispa; potser ja l'havia cremada tota als 2 primers Kilometres!!!. Arribo a boxes , em descalço, baixo de la bici i de cop perdo una sabata. Reculo, l'agafo, torno a entrar. Avui no és el meu dia, em poso sabtes de córrer i inicio l'últim sector, espero que no em passi res. Doncs, tot no acaba aquí, mentre em poso bambes, em pugen una mica els quadriceps, nova parada i relax de 30-40 seg. Ara si per fi engego, faig els últims 5 Kms de RUN i acabo la Triatló de St Feliu. Temps 1:18:43 (17:47 - 38:39 - 22:17). De llarg el meu pitjor triatló. Un dels motius crec jo que és el de poc descans entre divendres nit i el fet d'haver de fer una Tri el dissabte. En fi, una més a la saca i felicitar a tots els membres TRIBU pels seus bons resultats, i de manera especial a en Marçal, pq s'ha de creure que està molt fort!!. Ens veiem a la pròpera el 9 de Juny a MANRESA. Merda és dissabte tarda!! jiji.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada