diumenge, 27 de maig del 2012

I DUATLÓ de BREDA 2012

Aquest matí hem anat a Breda a diputar la 1ª duatló que organitzaba el Club excursionista Breda. Cursa de caire popular, o sigui no federada, però el seu recorregut de popular no en tenia res de res.
Resultat final : TERCERA POSICIÓ.
S1 - RUN -5,5 KM
Com sempre, pulsacions i nervis més alts del comte. Decideixo sortir a davant i observant alguns rivals que tenien pinta de "pates negres" decideixo sortir ràpid i fort i a veure qui segueix. Primers dos Kms comandant la cursa juntament amb 7 o 8 corredors més. A partir del km 2 un del triatlo St Joan Abadesses, fa un fort canvi de ritme i ens deixa a tots "sentats a terra". Fem un petit canvi i el grup es pulveritza, i jo detecto que vaig molt, però molt forçat. Decideixo afluixar i agafar una mica d'aire. Em deixo passar per la grupeta de 7 o 8 que venen a darrera i així fins a boxes.Circuït plè de tobogants, puja-baixa, força trencador.
Entro a boxes en posició 12ª

S2 - BTT - 16,5 kM
Feia bastant que no competia amb la btt, però encara me n'he enrecordat, per sort!!
Ja a la transició en supero un, i tinc a un grup de  6 o 7 a davant. Pujo a sobre la SCOTT , bec, progressivament adapto musculatura i a 1 Km ja els tinc a tiro. Apunto i disparo!! Tots a la vegada i d'un sól tret. I a més a més sense resposta. Em veig fort, vaig a veure si hi ha algú més per davant.
S'em fa molt dur, aquesta gent de Breda han preparat un traçat de btt molt exigent. Avui el plat petit ha funcionat moltissim. En tot moment s'havia d'estar atent per no cometre cap errada de conducció tant en baixada com en pujada.
Segueixo tirant sempre a tope i quan passava per una zona enfangada em fixava les roderes que hi havia marcades. No podia distingir si eren 2 o tres les bicis que tenia a davant. Arribo a boxes i em canten que vaig tercer. Uff respiro per un moment. I la Georgia em diu que fagi l'últim sector al meu aire i tranquil que el de davant el tinc a 2 min i per darrera no es veu rastre de cap rival.

S3 - RUN - 2,5 KM
Faig l'últim sector a bon ritme, anar mirant enrere i controlant i saborejant ja un podi. Arribo a meta sencèr, molt content i refent-me mentalment del mal resultat aconseguit la setmana passada al Triatló de St Feliu.

LA TRIBU JA COMENÇA A TASTAR PODIS NOIS/ES!!

2 comentaris:

  1. Felicitats, pero encara te guanyen els teus fills amb això de pujar els podis, jajajajja.
    El dia que aprenguis que sortida de cavall es arribada de burro segur que faras més podis, els que te coneixen segur que es posen derrera teu i ti ja els marcaras el ritme.
    Equipooooooooo!

    ResponElimina