diumenge, 17 de juny del 2012

TRIATLÓ BANYOLES - CLASSIFICATORI CAMPIONAT ESTATAL PER GRUPS D'EDAT 2012

Per la població de Banyoles, aquest ha estat un cap de setmana de triatló del més alt nivell. Doncs no s'hi han pas posat per poc, han muntat una prova puntuable per la Copa del Món. L'altre dia escoltava per la radio que els ha costat 250.000€ fer aquest muntatge. La pregunta sempre és la següent ¿realment la població rep a canvi beneficis per la mateixa quantitat (allotjaments, hotels, restauració...)? Suposo que als esportistes això ens interessa ben poc. Els que realment ens interessa és poder gaudir de veure els corredors de mes alt nivell, competint a casa nostra.
Enguany potser s'ha celebrat en unes males dates. Doncs molts dels primeres espases, suposo que estan acabant d'afinar motors, o amagant-se una mica en cas de no estar prou fins; de cares als jocs olimpics que estan aquí a tocar.

Aprofitant tot aquest muntatge, i durant el dissabte a la tarda; doncs ens presentavem a Banyoles 4 membres de la TRI-BU (Figueras, Cesar, Marçal i jo) a disputar els classificatoris pels Campionats Estatals per grup d'edat.
Jo venia aquí molt motivat i havent fet una setmana d'entreno de xoc després del desastre de Manresa, però amb l'inconvenient de competir un dissabte. Avui mateix, unes hores abans d'escriure el Blog, comentavem amb la Núria Roqueta, el fet de que porto molt de desgast fent tantes classes de cicloindoor una vegada surto del curro "normal"; i també del fet de no poder entrenar tal i com ho hauria de fer. Per mi la competició és el meu habitat natural, ho he fet desde petit i no hi ha maneres de desenganxar-me . Per tant, aquest dissabte passat i una vegada més, m'he plantat a una linia de sortida d'un Triatló a disfrutar de la competició i a donar el meu 100% de la forma amb la que estic en aquell precís moment.
A part de la Georgia i els meus dos fills; m'alegro de veure suporters de Santa Coloma.Gràcies a tots/es!!

S1- SWIM (750 m):
Estava molt tranquil a la linia de sortida, abans de tirar-me a l'aigua pel fet de que per fi podria nedar desde el primer metre, degut a que al nostre grup deuriem sortir sobre uns 120 corredors. Donen el tret de sortida i ja hi som pel tros. primers metres, visualitzo la 1ª boya i de dret cap allà sense massa problemes. Intento tenir les mateixes sensacions que dins la piscina, quan he estat capaç de baixar de 14 min els 750. Lluito per anar endavant, m'esforço tant com puc, intento agafar aigua amb les mans, mantenir ritme sense oscil.lacions i tot i més, per topar amb la realitat i tornar a sortir de l'aigua amb un temps de merdeta (17 min). De veritat, que no ho entenc! A dins la piscina, anant suau, faig 15 min i em presento a qualsevol competició i els minuts em cauen a sobre. Realment decepcionat amb aquest sector. El swim, m'hipoteca tota la resta de la triatló.  

S2 - BIKE (20 KM):
Bastant emprenyat pel temps de l'aigua, agafo la bici i a pedalar s'ha dit! Sorto amb un grup de 3 que ens entenem a la perfecció, fins que a la 1ªpujada jo em poso a davant  i cap dels tres em dona cap relleu fins que en arribar a dalt i abans de fer el gir per baixar, un que era argentí em diu " Cabrón, vaya ritmo". Just acabem de fer el gir i se'ns presenta per darrera un grup de 15 o 20 que aquest si que anaven enxufats de veritat. m'hi enganxo com una lapa i col.laboro amb ells fent un parell de relleus fins a peu de la 2ª pujada. Un cop allà, casi em treuen de punt. Però per orgull no vaig afluixar, tot i que vaig estar fent la goma una estona!. Arribem a Melianta i seguim tots agrupadets fins a Boxes. Bon temps! Molt content d'aquest sector i a més  a més disfrutant del que m'agrada. Ah i per fi no he trobat paparres !!!

S3 - RUN (5 Km):
El tema run és ben curiós. És el que menys entreno i estic fent uns temps de mantenir. Tot i que avui la primera volta anava una mica ofegat. A la segona la cosa ha anat millor i la veritat que he agafat força més ritme.

Per tant, en general he gaudit moltissim d'aquesta prova, he agafat més experiència, im'ha fet encendre totes les sirenes de que la natació s'ha de millorar molt de cares a les olimpiques que m'esperen el setembre. Hi ha temps i molta feina a fer.

Agraïr a tots/es els suporters de Santa Coloma els seus crits, ànims, fotos.... 

Ens veiem als Tri Olimpics de Setembre (Banyoles - Tossa - Gavà) , a seguir entrenant!!
 Us deixo com sempre fotos de tots els TRIBUS!



Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada