dissabte, 9 de juny del 2012

TRIATLÓ DE MANRESA 2012

I com aquell que és boig, santornem-hi cap a fer-ne una altra. Aquesta vegada tocava a Manresa, i allà ens hi presentavem una representació en petit comité, que estava format per en Joan Figueres l'Alfons Tejedor i un servidor.
Jo sóc dels que escric sense cap tipus de complexe, tant quan les coses van de p... mare com quan no hi van. Per tant una vegada mes us redacto un nou desastre i tal com titulava una pelicula o un llibre , o potser res d'aquestes dues coses, avui tenia força números per què us redactes "La crònica de una muerte anunciada!!", doncs que vols que faci un tiu que amb dues setmanes només ha fet 15 Km de btt, 15 Km de run i escassos 4000m.??

SOM-HI!!

S1 - SWIM (750m)
Per mi una de les coses a millorar per part de l'organització de cares a altres edicions. Doncs sortir 450 tonyines emprenyades per un pas estret i que a l'entrada del llac et podries fotre un hostiot del 28, doncs no crec que sigui el mes encertat.
Avui només em queixo??
Doncs surto, intento nedar ràpid i no aconsegueixo nedar igual que entreno. No sé si tinc por de posar les grapes a sobre algú i enfonsar-lo?. Surto de l'aigua amb bon feeling, tot i els problemes, amb un estratosferic temps de 15:44 ,mare meva quin desastre.

S2 - BIKE (20 Km)
El meu terreny natural, abans de sortir ja sabia que seria una cursa tipus Gavà, com totes les planeres. Per tant, em dic a mi mateix: "Johnny apreta tant com puguis, però quan se t'enganxin les paparres a xupar roda no t'emprenyis, relaxa't" , doncs això he fet amb el primer reagrupament de ciclistes, però a la següent rampa, ja no m'he pogut estar quiet, salto jo i 3 mes, ho xafem tot, i no aconseguim marxar. Tornem amb les paparres a darrera. Desitjava arribar a la següent rampa per anar jugant a tocar la pera al personal. I així ho he fet. Conclusió: sóc un cap calent, un sang calenta quan tinc molta gent que viu de renta!. Per tant he estat tota la cursa de bike, ben distret, aconseguint un time de 38:30 i arribant força cansat!

S3 - RUN (5Km):
Aquest sector consistia a fer dues voltes a un circui al voltant del llac. De veritat que la primera volta portava bon ritme , però nois i noies, la segona he vist a "l'home del mai" darrera un pi!! Sort que l'he pogut esquivar i no m'ha tocat de plè però poc l'hi ha faltat.
He arribat a meta bastant buit de força. Time de S3: 22:21
TEMPS TOTAL TRIATLÓ : 1h 16min 35seg

CONCLUSIÓ DE TOT PLEGAT:
Per mi m'ha anat de conya fotre'm aquesta pallissa, ja que demà penso tornar a entrenar dur i alguna cosa anirà caient al llarg de la setmana, Per tant m'espero amb moltes ganes i motivat al 100% el Triatló de Banyoles Sprint  Classif Grup Edat pels Camp. Espanya.

AGRAÏR I FELICITAR ALS MEUS COMPANYS DE LA TRIBU PEL SEU RESULTAT!




Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada