dimarts, 12 de febrer del 2013

DUATLO CIUTAT DE BLANES EN BTT (SPRINT)



DUATLÓ BTT CIUTAT DE BLANES

Ja no m’enrecordo de la última vegada que vaig fer un duatló, segurament deu fer uns set o vuit mesos mes o menys. El que si recordo i que en diverses ocasions he comenta tés que per mi és més exigent muscularment fer un duatló que un triatló, i parlo d’exigència muscular , no de si un és més complet que un altre, doncs al duatló només exprimeixes el tren inferior a diferència del triatló que exprimeixes tot el cos.
La setmana passada, haviem d’haver anat a fer el Campionat de Catalunya de duatló de carretera per equips al Prat, però degut al canvi d’horaris d’última hora, vam decidir no anar-hi i vam poder anar a entrenar el circuït de Blanes. Allà em van posar al meu lloc. Els meus companys de club están fortissims. Allà ja vaig veure que estic molt i molt fluix aquest any, que vols; això són fabes comptades: Si entrenes ,tires i si no t’arrossegues. Tot el circuït anava amb el ganxo al coll, i ja podía fer una previsió del que passaria el diumenge següent a la cursa.
És diumenge, i em disposo a seguir tot el ritual prèvi a qualsevol competició. Tinc molta son, he dormit poc aquesta setmana però les ganes que tinc de competir m’estiren del llit i m’enpenyen a anar cap a Blanes. Arriba l’hora de la veritat, després d’un bon escalfament i de deixar la bici i tot el material estratègicament col.locat a boxes, ens posem tots els participants sota l’arc de sortida esperant que els àrbits ens permetin desfogar-nos.

LA CURSA:

SECTOR 1 (RUN – 5 KM) Temps 24:15
La sotida és com sempre a fons, tot i que un sempre intenta guardar un puntet de força a la butxaca. Tinc de referència els meus companys de la TRIBU i veig com poquet a poquet se m’allunyen però els hi mantinc una distancia visual que em fa ser optimista de cares al sector de btt.
Les sensacions corrent són força dolentes, doncs a la única pujada que hi havia a cada volta del circuït el motor se m’amorrava i em passaven un munt de participants.

SECTOR 2 (BTT 18 KM) Temps 52:50
Millor del que m’esparava!. Entre normal i bones sensacions a sobre la btt. Tot i que era un circuït que anava com anell al dit a les bicis de roda 29” , em vaig trobar amb ganes d’anar endavant en tot moment. Vaig penalitzar força a les baixades. Em sentía bastant patós. Però al cap i a la fi vaig finalitzar aquest sector em bon gust de boca pels poquissims entrenament a sobre la bici.

SECTOR 3 (RUN 2,5 KM) Temps 13:03
Objectiu acabar com fos! Amb fortes punxades al genoll dret vaig anar fent a tranques i barranques, veient en Sergi Durbau davant meu però sense poder atrapar-lo.
En fi inici de la temporada de duatlons i n’he quedat força satisfet. M’ha agradat formar part de l’expedició TRIBU i haver estat a la reserva en cas de necessitat per guanyar en la categoría de segona divisió i guanyar l’ascens a primera per la próxima temporada. 

Felicitar a tots els meus companys d’equip pels seus bons resultats. I a tú Núria per totes aquestes bones fotos i pel suport!!

SALUT I KMS!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada