diumenge, 12 de febrer del 2012

JOCS ESCOLARS - LLORÀ 2012

REFLEXIONO, DESPRÉS EXISTEIXO I NO SÉ SI TIRAR-ME AL TREN:

El CCFarners i de forma molt particular, un servidor, vam formar part, la temporada passada, d'un projecte anomenat "OPEN INFANTIL DE BTT". Sé que hi va haver molta polèmica pel fet que l'Open Tactic té ja un nom i un "caché" i separar la Promoció dels grans en principi podia causar una mica de mal estar, o tenir la sensació de perquè hem de tocar el que sempre ha funcionat!!.
Jo només vull que es recordi aquell Open , com un pas valent i de qualitat en les curses de Promoció, on els circuïts estaven pensats única i exclusivament per cada categoria (amplades, graelles de sortida ordenades "corralines" , on hi havia un horari que es seguia al peu de la lletra, Bicicleta obrint cursa i no una moto per fer mejar fum als corredors, I un compromís molt fort de que la cursa sortís a la perfecció per part del club organitzador.
L'Open va morir no pas perquè no tingués èxit, tot el contrari. D'exit en va tenir i cada cursa va sortir perfecte. No se n'ha parlat de la seva succeció i la gent n'ha sortit una mica cremada.Hi va haver una reunió a Fornells a final d'any per parlar teòricament de l'Open, o això és el que se m'havia dit i resulta que quan vam arribar jo i en Cullell, allà hi havia gent de diferents clubs i l'Open ja es donava per fet que no es faria. Jo sóc de reaccions lentes i fins al cap de uns dies no vaig reaccionar i creure'm que això havia mort!! Estava i estic una mica decepcionat!. Jo ja vaig dir allà que si es feia Open, Sta Coloma en fariem una!

Però ara no cal viure del passat, el passat passat està! Jo i el CC Farners vam aportar el nostre grà de sorra i ara toca viure el present.
Com està el present ciclista; doncs molt xungu, com tot, perquè enganyar-nos. Fa molt poc que hi ha hagut eleccions a la Federació, ha deixat la Presidència la Carme Mas i ha entrat en Bochaca. Això per mi significa poca cosa a curt termini, i sempre enfocant la vista a la promoció.
Tota aquesta intro és per explicar-te el que he viscut avui:

JOCS ESCOLARS BTT - LLORÀ:
No em poso amb el cicuït, ni amb el marcatge, ja sé el que és montar una cursa i a vegades es fa el que es pot. Però el que no puc callar-me és el que li ha passat a en Francesc Vergé i a l'Oriol, el primer i segon classificat de la cursa de Principiants. S'ha programat una cursa a 4 voltes. És dona la sortida, i es queden al cap de cursa els dos corredors abans esmentats. Quan passen per quarta vegada per meta, que realment te l'havies d'imaginar perquè no hi havia ni una trista ratlla, ni res de res; la moto segueix i diu als nanus que continuïn perquè ha sentit algun pare que ha dit que quedava una volta més.
L'Oriol ha passat en segona posició al final de la 4ª volta, ha disputat la 5ª volta a en Vergé i a la última pujada després d'esforçar-se moltissim l'ha remuntat i ha entrat en 1ªposició al final de la 5ª volta. Jo flipava perquè em pensava que m'havia descomptat, i resulta que ningu ha fet parar ni a la moto ni als nanus.
Aquest no és el camí que em de seguir, crec jo!.
De moment he pres la desició de no assistir a les altres dues curses que resten dels Jocs escolars, doncs no vull que als meus dos fills i a mi i la meva dóna ens prenguin el pel d'aquesta manera.
Ens veiem a l'Open TACTIC!

Fotos de la cursa d'avui, on del CCFarners hi havia la meva Emma, l'Uri, en Sergi Coll i en Jofre Cullell.


Pel que fa al meu estat dels entrenaments i/o competicions, cal dir que per segona vegada han aplaçat el Duatló de Figueres i per tant segueixo sense activitat competitiva, tot i que diumenge que ve vaig al Duatló de Darnius.
Entrenant em sento bastant millor ja de les molesties al genoll. Puc dir que han desaparescut. I amb la bici ja començo a tenir més bon feeling, tot i que amb rectes planeres em falta potència, ho reconec!

Apa doncs, SALUT I KMS!!

2 comentaris:

  1. Bones! Nomes voliem fer una petita acxlaració, Els jocs Ecolars del Gironès NO SON l'Open BTT, sinò uns jocs infantils montats per el consell escolar del gironès que aprofita l'infraestructura d'aquest l'Open, pel que si hi ha alguna queixa agrairiem que contactesiu amb ells o que especifiuesiu per evitar malmetre l'imatge de tot un campionat com l'Open BTT BMW, que s'esemera (en esmerem tots)a fer-ho el millor possible, per fer dels diumenges de febrer un dies d'esport pels que rebem tantes felicitacions.

    Ben cordialment
    Organització Open BTT BMW / Open TRAIL TRADEINN

    ResponElimina
  2. Sóc conscient que no és l'Open BMW el responsable dels Jocs escolars i no barrejo les coses, aquests Jocs Escolars els porta en Lluís Soler i les persones que li donen un cop de mà. L'errada ha estat seva i de les persones que controlaven les voltes.

    Una salutació Open BMW de part meva i espero que seguiu apostant fort pel Btt.

    Joan Roura!

    ResponElimina