diumenge, 26 de febrer del 2012

CAP DE SETMANA D'ENTRENAMENTS

DISSABTE:
Després de currar el dissabte al matí a la piscina i de veure alguns companys entrenar vaig anar a fer un entrenament amb bici de carretera amb l'Uri. I tot seguit ja havia quedat amb l'Albert Forest i en Marçal per anar fins a Riudarenes pel planer (p.d: tal i com vam acordar en el pacte d'inici de temporada!)a fer un entrenament de RUN!
Però els pactes, igual que les lleis, estan fets per saltar-se'ls. Així doncs veient el potencial que tenia a davant meu (p.d: un que diuen que té cames de somalí i l'altre que mai entrena, ai volia dir que no para mai d'entrenar!) doncs vaig enfilar cap a la zona situada entre l'Esparra i Ca l'Agustí per tal de buscar un circuït duret, amb alguna rampeta de 300m "dels meus!!jiji" i alguns corriols "rollu Kilian Jornet!".
No puc dir-vos distàncies, però crec que durant la 1h15min que vam estar corrent amunt i avall van servir-nos per fer un entrenament diferent i de qualitat 100%, excepte pel meu genoll esquerre que me'l vaig matxacar bastant.
A continuació va tocar fer un bon berenar -sopar i pujar els nivells de glucosa fins els núvols, acompanyat d'alguna cerveseta; per tenir els dipòsits a tope pe l'entrenament que ens esperava el diumenge matí!!

DIUMENGE:
A les 8 del matí ens trobem a l'aparcament de la piscina en Marçal(una altra vegada "el somalí!") i en Pep Negre. Carreguem les bicis "primes" a la meva furgo i de pet cap a St Joan de les Abadesses. Volem fer un entrenament del Duatló que es celebrarà el dia 18 de Març i el qual estarà compost per un sector de run de 10Km + 40 Km bici carretera + 5Km run.
Però l'entrenament d'avui consistia en fer dues voltes al sector de la bici, o sigui 80 Km. El recorregut era : (St Joan Ab- Ripoll - Coll de Canes - Coll de Santigosa - St Joan Abadesses.)x2
Arranquem a 6ºC de St Joan i creuem Ripoll, quan de cop i volta ens trobem en un carrer contra direcció (p.d: i aquesta vegada ha sigut SENSE VOLER!!; jo que m'he guanyat la fama de saltar-me semàfors!!).Quan un tiu molt i molt bordegàs ens casi insulta dient-no que anavem contra direcció (p.d: a aquest li han de donar el menjar a part!). Fem el primer i segon port i tornem al punt de partida sense cap problema. La temperatura va pujant!
Enfilem la segona volta i aquesta vegada travessem Ripoll pel sentit de circulació correcte. A mi al començar el Port de Canes em feia moltes punxades el genoll. Tot el camí amb molésties però jo endavant; diuen que en calent no fa tant mal!. Arribem al cotxe situat a St Joan, punt final del nostre entrenament-reconeixament a 21ºC. Hem de marxar pitant que en Pep havia de ser a fer una calçotada i em sembla que haurà fet un parell d'horetes tard. Hem fet 1h40min per volta, per tant 3h20min i 80 km.El recorregut és una passada, ideal per anar amb molta força i baixada no massa tècnica!!
Mentres estic escribint aquesta entrada de Blog, ja m'he pres Ibuprofeno, ja m'he aplicat cremetes al genoll que em fa bastant mal( ja ho diuen que en calent res però quan es refreda, s'emprenya de veritat!) i ja m'han fet massatges als lumbars.
Però aquest és el meu estil de vida!!
Per mi la nota Freak del dia ha sigut quan estavem carregant bicis al cotxe i ens voliem fer una foto. Doncs veiem venir una senyora santjoanenca, i en Marçal que avui no duia la càmara per posar-se al mig de la carretera estirat per immortalitzar el moment, doncs li demana si ens pot tirar una foto i la senyora s'agafa el bolso amb les dues mans, pensat-se que li voliem robar, i li diu "NOOO!!" em flipat mandarines!!

APA FIERES, SALUT I KMS, I SEMPRE A TOPE!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada