diumenge, 19 de febrer del 2012

DUATLÓ DE LES GAVARRES - CELRÀ 2012

Aquest cap de setmana tocaba anar a fer el Duatló de Darnius i al final he acabat anant a Celrà després de que la gent de Diversport han anul.lat la prova, segons ells pel baix nombre d'inscrits.

Si parteixo del punt de vista que he passat una setmana amb molts de nervis pel futur de la meva feina, anant a dormir tardissim per enllastir la feina de l'endemà, li afegeixes un sopar d'empresa-carnestoltes + anar al ball de disferesses al pavelló on punxaven els Fast dj i anant al llit a les 4:30; a més a més fent les meves sessions de cicloindoor més les de dos companys de baixa sumant un total de 17 sessions aquesta setmana i sense poder anar cap dia a còrrer a peu; agrupant tot això i sospesant-ho avui ha estat tot un èxit poder finalitzar o 14 ó 15 de la general (a falta de les classificacions), en una cursa on hi havia molt nivell i molta gent.

Allà he rebut el suport per sorpresa d'un espectador que ha vingut amb bici de carretera per veure'm i fer entrenament, com no, en Marçal Esparch, tot un crack doncs havia d'anar a Celrà i casi bé se'n va a la Frontera, per sort ha buscat al googlemaps abans de sortir per tal de saber on era aquesta magnífica població i aleshores ha trobat el bon camí. MOLTISSIMES GRÀCIES!! (P.D: ¿Has arribat a Sta Coloma? - :)
A la linia de sortida hi havia varia gent de SCF (Pove, Miki,Miki, Mario) i el meu amic MAKI, tot un personatge. Ja que toco el tema MAKI'S , desde el meu modest Blog, vull animar-vos a participar al DUATLÓ RURAL DE SILS, que es fa el pròxim 25 de Març, organitzat pels MAKIS i jo que hi he participat en varies edicions, vull dir-vos que és un Duatló autèntic, genuí,amb bona gent, bon marcatge, ben organitzat, per tant espero veure-t'hi!!. Continuem....

LA CURSA:
RUN 1:
Sortim a les posicions davanteres i intento anar a un ritme entre mig-alt i alt sense anar forçat, degut als meus dubtes sobre el meu rendiment. La sorpresa agradable és que em sentia bé i estaba per allà davant.
Primer sector de 4,5 Km amb un tram dur de pujada i una baixada que me l'he pres amb calma per no maltractar els meus pobrets genolls.
Entro a la transició 1 dels 20 primers.

BTT:
Agafo la meva SCOTT per afrontar els 20,5 Km. Coneixedor de la zona, de nou intento marcar un ritme migalt per adaptar les cames i reservar forces pel tram final. Aquí la cosa no ha sortit com jo volia, fins el km 8 , no m'he començat a trobar bé, em costaba fer avançar la bici, no em sentia bé anant dret... però jo tranquil sabia que aquest no era el meu ritme, quan de cop i volta sento un canvi, noto que les cames van com una seda, quan em poso dret avanço i retallo distàncies als de davant i en começo a avançar ara un ara un altre...
Disfruto moltissim amb el recorregut queens han preparat i a les baixades vaig com un tiro i arriscant una mica, tenia bon feeling al final!!.
Entro a boxes sobre la posició 14 ó 15 per tal de fer la 2ª transició!

RUN 2:
Em torno a calçar les sabatilles de còrrer per fer lúltim sector de 2,5 Km, on em noto fresc i puc mantenir el ritme imposat de començament a final sense rampes musculars i acostant-me a 2 rivals però sense poder-los avançar.

Un rival de referència que tinc, en Cabarrocas, avui no li he vist ni el pèl, per tant cal esforçar-me una mica més als entrenaments, per arribar al primer dels objectius d'aquesta temporada, el duatló de Sils.

A veure si amb en Marçal trobem una duatló de carretera per poder anar a fer durant el mes de Març.

Felicitar a l'organització per tot el muntatge, marcatge, zona de boxes controladissima, esmorzar......

SALUTACIONS i KMS A TOTS/ES. (Contentíssim per l'alt número de visites al blog durant la setmana superant les 200)!!

Aquí us deixo algunes fotos que us ha fet la Geòrgia:






2 comentaris:

  1. 04/03/12 Duatlo carretera a Banyoles (no puntua jajaja)
    11/03/12 Duatlo carretera Castellfollit (si puntua)
    18/03/12 Duatlo carretera st joan abadesses

    ResponElimina
  2. Ei, si jo vaig a dormir a 2/4 de 5 de la matinada, et ben juro que ni em passa pel cap acabar a la posició que has quedat. Amb això de "rival de referéncia" m'has posat una pressió que no se si ho podré suportar, je,je,je. Ens veiem al de Sils.

    ResponElimina