diumenge, 4 de març del 2012

EN CONSTRUCCIÓ!!

Cap de setmana sense competir! Si,si sense competir!!.

DIUMENGE 4/3/12 - RECONEIXAMENT CIRCUIT MAKI:
Si la setmana passada vam desplaçar-nos tres TRIBU'S a fer el reconeixament del Duatló de St Joan de les Abadesses, doncs aquest diumenge, i que no ho sàpiga ningú!, he anat a fer juntament amb en Pep Negre, el reconeixament del Duatló Rural de Sils. Tot gràcies al col.lega MAKI Martí Forest, Crack entre els Cracks.
Hem sortit a fer el sector de RUN de 10 Km a ritme d'anar fent feina (al voltant dels 4,1; 4,2)amb un recorregut per la zona de la Barceloneta amb un repetxonet a mig circuït i un altre al tram final ,característic abans d'arribar al pavelló. Sensacions normaletes!!, vale va Bones, que sempre em queixo!!ja ja.
Mentre en Marti i en Pep es calcen , jo em quedo amb calçotets per enfundar-me el mono, quan de sobte veig venir una iaia amb un bolso a la mà. M'afanyo a enfundar-me i tinc la temptació de demanar-li una foto, però he vist que agafava molt fort el bolso i canviava de borera i ja he deduït que havia d'oblidar-me de immortalitzar el moment!! (P.D:¿Marçal , et sona aquesta escena descrita? ji ji).
Vinga, sense foto, comencem el sector BTT. En total han sortit 27 Kms. El recorregut és el mateix de l'edició anterior però en sentit invers, per tant la duresa relativa està de la meitat fins al final.
Circuït entretingut, ràpid, ideal per Duatló i dir-vos que l'he pogut fer tot amb el plat gros tot i que hi ha hagut una rampa (zona de les Comes) que he hagut de apretar les dents!.
Espero que no plogui gaire, tot i que convé, doncs hi podria haver-hi un bon patatal.
En resum: Aconsello a tothom a que paticipi a aquesta prova per el caché que té , per la bona organització i el bons recorreguts.
Jo ja tinc el circuït a dins el meu processador (Gràcies Martí!! ¿Tracte de favor??).

Una vegada he arribat a caseta, he anat a entrenar BTT amb l'Uri, en total 15 Km per la Zona Ca l'Agustí i Can Barrot. Aviat em farà treure la llengua per seguir-lo, li donc dos o tres anys de marge!!. Aquest any a part del Basquet i el BTT pur, també el faré participar a algunes Duatlons infantils juntament amb l'Emma!

DISSABTE 3/3/12:
Després de dormir fins les 10 vaig anar a fer 1200 m de SWIM tranquilament. Els dissbates són per mi el meu dia de relax, tot i que a vegades resulta ser un maxaque relaxat!!

Vinga va fieres! El cap de setmana que ve estaré desaparescut, me'n vaig a una convenció de Spinning a València dos dies per tal de reciclar-me, agafar noves idees, nova motivació, pedalar amb els mestres.... en definitiva a millorar com a monitor per tal de poder-ho transmetre a les meves classes.

Per tant hem estat en construcció de la meva forma física i la del meu fill !!

SALUT I KMS

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada